Jag är vaken!

Jag mitt pucko glömde mobilen hos Elle igår. Så det var ett projekt att hitta något som skulle väcka mig imorse (även om jag anade att Cera skulle väcka mig i tid, som hon gjort varje morgon hittills). Hur som helst så kom min pojkvän på det smarta sättet att jag skulle lämna datorn och skype på, så kunde han ringa dit. Det funkade prima det! Fast jag var ju redan vaken så klart, så är det väl jämt när man är rädd för att man inte ska vakna i tid. Då kan man knappt sova istället.

Jajja, kicka igång dagen med en springvända med Cera och frulle. Handledning i skolan kl.9 sen blir det att skriva c-uppsats. Ikväll kanske ett glas vin eller liknande slinker ner. Hihi.


Nya glasögon är på G.
Visar några alternativ så småning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0