Mitt senaste dygn i text och bild.

Tänkte börja där jag senaste avslutade (på tåget på väg till Sala). Tåget vidare från Sala blev inställt och efter mycket om och men kom vi i kontakt med en busschafför som kontaktade SJ och körde mig och 2 till i en fullstor buss till Avesta. TACK till denna trevliga chaffis!

Här kommer ett litet bildregn med tillhörande text,
(som alltid bjuder jag på bilder i högsta kvalité).


Tidsfördriv på det stillastående tåget.
Jag har en fläck i ögat, framgår dock inte så tydligt på denna bild.


Hur söta? där står dom och väntar på att man ska vakna
på mornarna hemma hos pojkvännen min.


Satte mig i bilen hos mamma och pappa
för att hämta hem syster från Uppsala. 



Framme i ett regnigt Uppsala.


Fick ingen dålig surprise när jag kom hem och läste dagens tidning.
Mina vänner Kalle och Malin skickade en hälsning från Bahamas.
Min kära kära kära vän har blivit maka! Det är stort! 
Jag är chockad, jag är glad, jag är lycklig
och jag önskar STORT GRATTIS till dom båda!


Fyndade denna jacka hemma i klädkammaren för ett tag sen.
Det är min morbrors som han hade i unga åldrar när han var Punk.
Provade den igen utifall att den krymt sen senast.


Men icke... Den får hänga kvar på galjen ett tag till.


I brist på annat plockade jag fram saxen och klippte luggen.


Ny lugg och ännu ett fynd i klädkammaren,
--> Morfars fina hatt.

Det var allt för mej.
 Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0