INNER CHAOS

Det är mycket som händer i mitt liv just nu. Eller för att vara helt korrekt så händer det egentligen ingenting. Allt står stilla här hemma. Men i huvudet är allt kaos. Inte bara i huvudet för den delen heller, utan i hela kroppen. Därav blir det mest bilder här i bloggen. Dom säger mycket mer än vad jag lyckas få ner i text just nu. Ni får stå ut. Ska försöka återkomma till ett liv som är lite mer händelserikt än detta, men det känns långt dit just nu. Så länge får ni nöjja er med det lilla som kommer upp. Jag gör så gott jag kan.


En kort update:
 -  Sliter på jobbet
 -  Saknar väldigt många och mycket.
 -  Har firat Rigge idag som fyller 30!
 -  Henric kommer hem till helgen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0