KÄRLEK

Det har blivit lite deprimerande och djupt dom senaste inläggen, men det har ju sin förklaring. Hur som helst så kommer jag här med lite glädjande besked. Får främmande imorrn av två kära vänner från Västerås. Dom gav mig ett litet leende på läpparna när dom sa att dom tar en liten roadtrip imorrnkväll till min hemstad, mina föräldrar och mig.

Jag ska även tillägga om jag inte skrivit det tidigare att min vän Sarah körde mig till Västerås tidigare i veckan så jag kunde städa upp den röran jag lämnade förra veckan och packa med mig lite kläder hem till Avesta. Städade, packade, tjockade i oss choklad i olika former, träffade Elenor och lyssnade på gammla skivor vad var vi gjorde. Har även hunnit kramas med lite fler vänner. Vad dom ställer upp mina solstrålar. Kärlek till alla mina vänner.


Kommentarer
Postat av: elenor

Imorrn ska vi kramas <3

2011-06-20 @ 23:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0