SlutSeminarium

Det är slut. Klart. Finito. Slutseminariumet är done. Nu är det bara en vecka kvar för korrigeringar och förbättringar innan slutversionen ska in. Blev grekisk lunch med Lina, Sandra och Emelie, riktigt trevligt! Nu tänkte jag slå på stort att ta en powernap. Det har jag tid till. Det förtjänar jag. Det var längesen. Så gör jag.

Förövrigt så har jag ett APP-TIPS: Sverigesradios app till mobilen. Genom den kan du streama P3 dokumentär. Sjukt bra för en rastlös person som jag. När man ska sova eller ligga och sola. Gratis att ladda ner är den. Do it!

 Nu - Powernap!


Kommentarer
Postat av: erika

Hoppas du sover godare än gooodast ;)

2011-06-09 @ 16:14:58
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 23:35:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0