Jag vill vara din hjälte.

Nu ska jag vara djup och dela med mig av något personligt (det tog 4 inlägg, haha). Den största besvikelsen jag känt i mitt liv hittills, var när jag i höstas fick pappret av läkaren där det stog att jag hade blodgrupp AB- och inte A-. "Jahaa??" tänker ni nu. För mig innebar detta att jag inte ens klarade första testet av en rad olika för att kunna donera en del av min lever till någon som under hela mitt liv har varit MIN hjälte.

Hur som helst så var det på den vägen som jag beslutade mig för att bli blodgivare. Så IDAG mina vänner har jag för första gången tappats på en herrans massa blod. Jag lever fortfarande, jag mår bra och nu ska jag plugga.


Kommentarer
Postat av: elenor

jag tror du är hennes hjälte ändå :) annars kan du får vara min !

2011-03-01 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0