Tillbaka

Jag har nu återvänt till Västerås efter att spänderat helgen i Dalarna (Avesta). Och vilken helg det blev. Eller vilket väder rättare sagt. Jag sa ju att jag visste det, att vi skulle mötas snart, jag och våren. Sagt och gjort. Idag satt jag i linne och solade mot en varm vägg med frukosten i knäet. Underbara dagar! Helgen bjöd på bl a trevliga promenader och frukost i solen samt längdskidor på tv. Träffade en kär gammal vän och granne som också hittat hem till socken över helgen, Carolina.

Nu är jag dock tillbaka i V-ås. Skolan verkar inte tagit helg. Känns som jag ligger efter med flera veckors plugg efter bara en lördag och en söndag. Möte med handledaren imorrn till C-uppsatsen samt PM-skrivandes!

HÖRS PÅ LIVET? - Nej, jag vägrar. Planerare som jag är kommer jag nog att få det att gå ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0