TITTA ÄLSKLING!!



Efter att ha tappat bort den här ringen för 20de gången sen jag tog studenten,
har jag återigen återfunnit my Precious!!

Jag ringer min kära pojkvän varje gång den försvinner och är näst intill gråtfärdig och han får ännu en gång intala mig att "den dyker nog upp ska du se.. den brukar ju göra det". Men jag tror aldrig på honom. Jag tänker alltid "nej.. den här gången är den borat för gott". Sen deppar jag och lever med magknip varje gång jag påminns om att den är borta. Så imorse! när jag packar skolväskan, så ligger den där i ett fack och glänser så fint. Nog tusan har han för det mesta rätt min pojkvän. Min kära ring, du är tillbaka igen, nu släpper jag dig aldrig <3


Kommentarer
Postat av: elenor

gillar din lätt galna blick minst lika mycket som det faktum att du hittade ringen :P

2011-03-08 @ 21:39:58
URL: http://ohnoo.blogg.se/
Postat av: Felicia

skönt att du hittade din ring :)

2011-03-08 @ 22:19:08
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0