Wish-list (utan inbördes orning)

Tar en paus i (trumvirvel) PLUGGET och ger er en liten önskelista. Kanske blir något mitt nästa inköp. Kanske.

The tallest man on earth - Biljetter till hans spelning på Trädgårn' i Gbg den 16 maj värderas MYCKET högt. Går det ihop med min skrivning av C-uppsatsen kan det nog bli på det viset att jag införskaffar mig en eller två. Se honom på Hultsfred är ett alternativ..

Systemkamera
- Jag vill fånga känslor på bild som jag kan rama in, se tillbaka på och minnas. Jag vill, jag ska. 

One piece - Hur skönt!? känns möjligtvis mer som en mysig vinterdröm. Nu är ju våren här snart och därmed även somaren. Och andra sidan innebär ju det att hösten snart är här och DÅ kanske det är lika bra att ha en One Piece investerad och redo?? HMMM...

Tid - typ.. "Vem gjorde klockan och vem bestämde tiden? Känner nån igen den, snubben jag beskriver: man har miljoner saker kvar i slutet av dagen, då blir det mörkt (!?), jag vill träffa den saten!".

Longboard! - Vill glida runt på en sån när gruset är bortsopat, (obs. VILL glida.. dock mer troligt att jag vinglar och flaxar hej vilt med både armar och ben, men so?)

Jag gillar den här bilden på mig och min storasyster.

Tillbaka till koncernredovisningsplugget för snart kommer Elle och kikar lite Solsidan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0