Extern hårddisk hos Cnarkan.

Cnarkan ja (nej, hon knarkar inte, en sån idrottstjej), hon sitter inne på alla mina dokument, bilder, filmer osv. Fråga mig inte HUR det kom sig att jag anförtrodde mig till henne med sådanna dyrbara skatter, men det var väl min ända chans till ett fortsatt liv när min dator skulle lämnas in. Ni känner väl alla till I-landsproblemet; Alla bilder borta = jordens undergång. Dock tänkte jag aldrig så långt som att spara filer och programvara. Så wordpaket, VLC, u-torrent, viruspaket you name it försvann ju. Har en känsla av att jag redan dragit denna ramsa för er förr, detta inträffade ju för ett par månader sen. ÄNDÅ har jag inte tagit tillbaka mina minnen på vänner och familj. Men jag ska ta tag i det snart, så kanske jag kan bjuda på en och annan godbit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0